Følgere

onsdag 15. mars 2017

Tilbake med bloggen etter en laaaaang pause...

Endelig har jeg tatt mot nok til meg å selv til å begynne å skrive igjen her.
Sist jeg skrev var den helgen i januar 2014, hvor jeg skrev om Zamira, det er jo 3 år siden nå.

Det har skjedd endel på de 3 årene!

Signe Laurense har blitt 4 år, hun er blitt en stor flott jente på over 100cm, hun skravler på inn og utpust, ganske lik sin pappa der ja!

Jeg er nå på mitt andre opphold her ved Glittre Rehabiliterings klinikk LHL, LHL står for Landsforeningen for hjerte og lungesyke, jeg tilhører den siste kategorien.

Her har jeg nå vært i 4 uker, jeg reiser hjem i morgen, min to skatter er på vei for å hente meg idag, gjett om jeg gleder meg til å se dem igjen. Vi har snakket på videochatt, men det blir liksom ikke helt det samme..

Grunnen for at jeg her ved Glittre, er at etter jeg ble mamma til Signe Laurense, fikk jeg blodpropper i lungene 10 dager etterpå. Det gikk heldigvis bra, men dessverre så satte proppene sine skader, ved første opphold her som er 2 år siden, da lærte jeg på en måte å puste på ny igjen, de fant ut da at jeg hyperventilerte uten at jeg selv var klar over det, jeg lærte mye da og, men denne gangen har jeg lært enda mer.

Jeg får slike "hyperventileringsanfall", og da må jeg puste rolig, og godt på inn og utpust.

Grunnen for at jeg har tatt opp bloggen min igjen, er jo for at jeg er glad i skrive om alt mulig, og nå syns jeg det var rette tiden for det igjen, jeg kommer til å skrive mer om oss som er en litt annerledes familie etterhvert, nå er det ett lite "oppdateringsinnlegg" før mine kjære kommer her til Glittre.

Ha en fin kveld!

Her er ett bilde av mitt gull

1 kommentar:

  1. Så koselig og se du blogger igjen 😍Gleder meg til å følge med👍🏼

    SvarSlett